{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

將生命力導入身體!澳洲超火高顏值能量水晶壺

25/08/2021

歐美很多名人紛紛將自己的水樽換成水晶玻璃壺!靚到猶如藝術品一般的能量水晶壺,注入水後放在陽光下會發出璀璨光芒,打卡一流。澳洲網店Miijo特選的天然水晶,將一般飲用水轉換成能量水,讓你每日都充滿正能量!


白水晶Clear Quartz Steel(平衡、靈感、創造力)

有「水晶之王」之稱嘅白水晶,可以放大其他晶體嘅正向振動,亦可以穩定磁場和心情,淨化思想中嘅消極情緒,幫你嘅思維騰空出更多創造力和智慧嘅空間,增強精力和思考力。

售價:HK$550(AU$99)

 

 

粉水晶Rose Quartz Steel(愛情、浪漫、同情)

粉水晶係無條件嘅愛情之石,佢擁有浪漫嘅能量,可以打開你嘅心臟脈輪,加強心肺功能健康,同時增強你嘅愛心和同情心,讓你擁有更多嘅愛,可協助改善人際關係,增進增異性緣,招桃花運,係最佳嘅愛情之石。

售價:HK$550(AU$99)

黃水晶Citrine Steel(聚財、靈感)

黃水晶主偏財,可以聚財,人稱「商人之石」。黃光溫和讓心靈感覺和諧,能夠加強靈氣,讓你充滿自信與喜悅。黃水晶可打開太陽神經叢和海軍脈輪並提供能量,增強個人力量和吸引明智嘅決策,做生意嘅人必備呀。

售價:HK$550(AU$99)

紫水晶Amethyst Steel(和平、智慧)

紫水晶係冥想和鎮靜嘅石頭,可消除急躁情緒,驅使內心平靜。紫水晶對應眉輪,可以開發智慧、幫助思考、激發創意、集中念力、增加記憶能力,並且可以增加腦細胞嘅活力及腦袋嘅運轉,對於需要長時間動腦嘅學生及上班族,紫水晶係不可或缺嘅水晶寶石利器。

售價:HK$550(AU$99)

茶晶Smoky Quartz Steel(治療、健康)

茶晶能量比較深沉、穩重、踏實,初時感覺唔強烈,但後勁十足。茶晶可促進再生能力,加快傷口癒合,增強免疫力,活化細胞,恢復青春。能助事物分析及掌握能力,助品味嘅提升。

售價:HK$550(AU$99

黑曜石Obsidian Steel(辟邪、保護)

黑曜石係強大嘅保護型水晶,佢會唤醒你内心嘅勇士,增强自信心並保護自己免受負面影響。黑曜石嘅能量非常剛烈、強勁,辟邪效用最佳,隨身佩戴黑曜石係最好嘅護身符。亦可提高睡眠質素,增強生命力,恢復精神、體力,對經常用腦嘅上班族和創意工作者有非常好嘅平衡作用。

售價:HK$550(AU$99)

Miijo能量水晶壺容量約為550ml,由於每個水晶的大小都會有些微差異,所以水壺的容量亦會有少許不同。 水壺以硼矽酸鹽玻璃製成,相比其他玻璃,其受熱能力較差。而樽蓋和底座可選不銹鋼或環保竹,不鏽鋼有分銀色和玫瑰金色,可根據自己的喜好選擇。

相關文章