{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

151 種圖案!訂製 Pokemon 恤衫

24/01/2019

寵物小精靈,我細細個就聽過呢個名架喇~相信好多人都同小編一樣,細個放學返屋企都會坐定定睇比卡超點樣打低武藏同埋小次郎,絕對係童年回憶呀!直到而家寵物小精靈越出越多,Fans 數量都係有多冇少架~

來自美國嘅 Original Stitch 就同日本 Pokemon 合作,聯名推出 Pokemon Shirts 訂製服務!到時將會推出 151 款寵物小精靈圖案,顧客可以自行決定要將圖案放喺衫領、衫袋、袖口等位置,訂製一件屬於你嘅小精靈恤衫!


現時於日本官網上已經公開咗其中二十款圖案,並且可以喺 1月 26 至 28 日率先預訂呢二十款圖案嘅恤衫,數量有限架~而其他款式將於二月底公開,有興趣的話可以上去先睹為快!

Pokemon Shirts 官網:http://bit.ly/2B0dRjj

相關文章