{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

平買日本 Thermos 真空煲

17/01/2019

都市人生活忙碌,真係唔係個個人都可以長時間留喺屋企睇火煲老火湯,不過有呢款 Thermos 真空煲就唔同講法喇!相信大家都對真空煲唔陌生,只要先將食材放入內膽並於明火上加熱,之後放入真空煲內,以密封熱力烹調食物,由於毋須以煤氣或電加熱,無人喺屋企都一樣用得!出門前處理好放入真空煲,幾個鐘或放工後返嚟就已經有靚湯飲,真係慳水慳力慳時間,仲慳埋煤氣錢添呀!


而 Thermos 呢個日本品牌當然就喺日本買最抵啦,4.5L 容量嘅真空煲只係 ¥10,780(約 MOP$777),香港買一個同樣容量嘅要 HK$1688!

如果係三至五人家庭的話就可以揀個細啲容量嘅 2.8L 版,售價為 ¥8,060(約 MOP$581),香港賣緊 HK$949 架~

平時去旅行見到有幾抵都唔會想托個煲返去架嘛,返到嚟仲要由機場拎到返屋企,轉運就唔同喇,幫你運埋返去澳門,送上門都仲得!夠哂方便!
立即選購:http://bit.ly/2SYWpTj

相關文章