{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

聖誕禮物之選!英國 Glossybox Advent Calendar!

12/10/2018

雖然仲有兩個月先到聖誕節,但有好多品牌都已經推出咗 Advent Calendar,就好似英國嘅 Glossybox 都推出咗 Beauty Advent Calendar,入面包括 25 款不同嘅化妝用品,品牌包括 NARS Cosmetics、Real Techniques、HUDA Beauty 等等!

雖然佢嘅售價要 £99(約 MOP$1028),但入面嘅嘢價值係接近 £300(約 MOP$3116)!即係用差不多三分一價錢就可以買到喇!

呢個 Advent Calendar 將會喺英國時間 10月 15日 7PM 正式開售,想買嚟送俾女朋友做聖誕禮物又或者買俾自己做獎勵的話都記得要 Mark 實時間喇!

想預先知道 Advent Calendar 入面有邊啲產品可以睇返官網上嘅 Review 影片!小編提提你,由於香水係禁運品嘅關係,如果大家想買其他品牌嘅 Advent Calendar 的話記得要先留意裡面會唔會有香水,有的話就唔可以轉運架喇!而呢款 Calendar 入面並不包括香水,可以放心購買!

立即選購:http://bit.ly/2QJgSK5

相關文章