{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

DIY 手工皂!台灣香草工房

27/09/2018

而家個個都追求天然健康,大部分嘢都開始自己整,就連香皂都唔例外~自己整可以調配出獨一無二、最適合自己嘅配方以及香味,並唔係出面現成嘅產品可以替代到架~

不過手工製作同樣都要小心選擇原材料,台灣嘅香草工房就有各種優質原料出售,包括天然草本粉、礦泥、皂用染料、皂基等等,當然唔少得有各款模具、包裝、工具等配件啦!

初學者唔知點樣配搭最好?揀佢哋嘅 DIY 組合包就啱哂,一包有齊所需材料,助你輕鬆自製香皂!

如果未有時間 DIY 的話亦可以喺網站上選購現成香皂,以純天然成份製成,絕對用得安心!

香草工房官網:http://bit.ly/2IpBPqN

相關文章