{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

台灣歐可茶葉健康飲料~100% 採用紐西蘭奶粉!

28/08/2018

相信有唔少人都同小編一樣鍾意買定一盒盒沖劑飲品放喺公司,有時飲水飲到口淡淡就會沖其他飲品嚟飲。不過市面上好多咖啡奶茶嘅沖劑都使用奶精,呢啲人工合成嘅化學成份飲得多對身體真係唔太好,今次小編就介紹台灣呢間歐可茶葉俾大家,佢哋嘅飲品沖劑 100% 採用紐西蘭奶粉,絕對係真‧奶茶!

而佢哋另一款非常特別嘅茶飲為控糖系列,同平時嘅三合一唔同,砂糖分開包裝,可以根據個人喜受嘅甜度決定要落多,咁就唔怕過甜影響嘅健康問題啦!

佢哋嘅款式仲有好多架,英式真奶茶、黑芝麻紫米拿鐵、紫薯纖奶茶、觀音拿鐵等,另外亦有袋棒茶、冷泡茶等產品,絕對可以滿足到唔同口味!想一次過試多幾款的話仲可以買佢哋嘅福袋,抵好多架~



歐可茶葉官網:http://bit.ly/2PEKUyW

相關文章