{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

童年回憶!紳士牌芝士波芝士條

06/07/2018

細個最鍾意嘅零食就係紳士牌芝士波芝士條,佢哋嘅芝士味夠哂香濃,食完仲要吮埋變哂橙色嘅手指先夠滿足。可惜呢款零食之後就再見佢唔到,試過其他牌子都係冇佢咁好味~而家唔洗恨喇,因為美國嗰邊再次推出,上 Amazon 就買得到! 芝士條 US$24(約 HK$188)就買到 12 罐,成 Pack 買返屋企慢慢歎就最正啦!

而芝士波一推出就引起好大迴響,喺 Amazon 上已經被搶購一空,大家想買的話記得揀返「Email Me」,一返貨就會收到 Email 通知!

即上 Amazon 選購:芝人條 https://amzn.to/2u07Uzf/ 芝士波 https://amzn.to/2NwgFJt

相關文章