{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

Furbo 狗狗攝影機

07/06/2018

屋企有養狗嘅主人們,有冇諗過自己出咗門口嘅時候主子自己喺屋企會做啲咩呢?又或者大半日都唔喺屋企,掛住主子想同佢互動吓?咁你就需要呢部 Furbo 狗狗攝影機喇~佢同一部嘅 Cam 最大嘅分別就係加入咗丟零食嘅功能,奴才只要透過對應嘅手機 App 就可以同到主子遙距互動,仲可以影相同錄影添!

另外呢部機仲有個吠叫通知功能,當感應到狗狗吠嘅時候主人就會收到通知,可以即時透過 Furbo 睇到屋企嘅情況,亦可透過 Speaker 安撫狗狗情緒。

機身鏡頭設有紅外線夜視功能,就算屋入面冇開燈都一樣可以清楚睇到主子嘅一舉一動。

Furbo 售價為 US$199(約 MOP$1562),水貨都賣緊千八蚊以上架!機身可以 USB 線連接電源,電壓為 100-240V,只需換上澳門用嘅三腳 USB 插頭就 OK,夠哂方便啦~


即上 Amazon 選購:https://amzn.to/2sJHCjv

相關文章