{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

夏日必備!大熱「嘉頓格」單品

31/05/2018

相信唔少女仔都有留意到今年大熱嘅款式一定非「嘉頓格」莫屬!顧名思義「嘉頓格」即係嘉頓麵包包裝紙嗰隻格仔,望落充滿夏日氣息~而各大台灣網店都有推出「嘉頓格」嘅單品,就等小編搵幾款精選俾大家睇睇啦!


粉紅色「嘉頓格」連身裙少女得嚟又帶點文青氣息,最重要係一件過唔洗諗點襯衫!

按此購買:http://bit.ly/2xuMbDU


而家啲天氣咁熱,真係想日日都著背心出街!呢款紅色「嘉頓格」背心無論襯裙、短褲定長牛仔褲都一樣咁好睇,絕對係百搭嘅單品~

按此購買:http://bit.ly/2JkErcf


想要更加充滿夏日氣息可以揀呢種淺黃色嘅「嘉頓格」,加埋頂草帽簡直就好似去咗海邊度假咁!

按此購買:http://bit.ly/2LMwISP


黑白色嘅「嘉頓格」較其他顏色容易駕馭,兩件式嘅背心短褲套裝一齊著又得,分別襯其他衫都得!

按此購買:http://bit.ly/2H8k6Bz


除咗上身衫之外,其實都有唔少裙款都係「嘉頓格」~上身簡單搭件淨色衫都襯得到,每日出門口前唔洗再為襯衫而頭痛啦~

按此購買:http://bit.ly/2ssIyZ9


今年除咗流行「嘉頓格」之外,一字領都係大熱款式!所以衣櫃入面又點可以冇返件一字領先得架~

按此購買:http://bit.ly/2J3chzb


呢款背心除咗加上綁帶做點綴之外,手袖位仲用上荷葉袖嘅設計,details 位做到足架~

按此購買:http://bit.ly/2IZCe6P


上面介紹嘅都係嚟自唔同網店,遂間計咁運費咪好貴?其實只要使用我哋「合併集運」嘅服務就可以將多間網店買到嘅戰利品合併,運費一齊計咁就可以慳得更多架喇~即刻去買買買啦!

相關文章