{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

日本 Unnurella 跣水遮

07/07/2017



早前推介過美國品牌 Fnova 嘅跣水遮,如果想買長遮,不妨睇睇由日本公司推出嘅呢把 Unnrella 跣水遮,有縮骨遮同長遮俾大家揀,同樣都有最新科技超超超潑水設計,採用潑水 Coating 製造,防水性相當之高,可以做到滴水不留嘅效果,基本上用完收遮已經可以放入袋 !連遮套都唔使用!

如果用耐咗,可以用風筒加熱就會加強返個潑水力,超易用又方便!防 99% UV,超耐用輕巧呢啲就唔使多講啦!各款都有五色選擇!

縮骨遮:http://bit.ly/2uQwLUl
長遮:http://bit.ly/2uQBzZC
有片!Rakuten JP 教學:http://bit.ly/1YGD3yl

相關文章