{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

買波衫狂賀伊巴入靚波!

04/04/2018

36 歲嘅瑞典球星伊巴謙莫域同曼聯解約後加盟新東家洛杉磯銀河,一落場立即入個世界波,仲幫銀河反勝 FC 洛杉磯!唔洗 3 個月伊巴已經征服美職,真係睇一場就少一場,梗係要買返件波衫留個紀念啦!MLS Store 就有大把款俾你揀,不過既然要買當然係買返落場版先夠紀念價值啦!

如果你係支持其他球隊的話都可以上去睇睇,仲有好多唔同款任你揀~

雖然呢個網可以直送,但運費要成 US$25(約 HK$196),用成二百蚊嚟運件衫真係點睇都唔化算,想買得抵啲當然係由我地代運返嚟啦!美國轉運到港最平只需 HK$22 一磅,超過 100 個取件地點任你揀!

MLS Store 官網:http://bit.ly/2H79VPv

相關文章