{{ currentCountryName }} - {{ $languageData.currentLanguageName }}
{{ avatarText }}
其他

美國 LIVFREE 護牙凝膠

01/09/2017

愈來愈多人注重牙齒整潔,有一口亮白牙齒絕對係形象加分嘅關鍵!呢支來自美國 LIVFREE 護牙凝膠,只要用上佢清潔牙齒,就可以乾淨到好似洗完牙咁美白!

LIVFREE 護牙凝膠,不含糖或人造色素,亦不添加摩擦劑,利用分子技術將令牙菌自然脫落,唔傷害牙齒嘅同時,亦不傷琺瑯質,所以可以比傳統牙膏嘅清潔效好 2.5 倍。而且容量為 50G,不佔空間亦便於攜帶。一支可用大約一至兩個月(早晚一次)。

用法:先將牙刷沾濕,放上約一粒豌豆大小嘅 LIVFREE 護牙凝膠喺牙刷上,然後照平常步驟刷牙就可以。

香港零售價 HK$239 一支,但美國 Amazon 只係賣緊 US$20(約 HK$156)一支!

立即選購:http://amzn.to/2x7bMRu
有片!Amazon 教學:http://bit.ly/1Urla8f

相關文章